fredag 15 mars 2013

DETOX

På söndag håller jag i en Detoxworkshop och jag tror att många undrar vad en detox innebär. För mig innebär en detox en rensning av mitt inre på cellnivå upp till sinnesnivå. Detoxen som jag och min fru gör någon/några gånger per år baseras till stor del på det som vi har lärt oss under de tre  utbildningar med Anthony Robbins (en av världens mest uppmärksammade och kända livsstilscoacher) som vi har varit på under åren.
Jag har även lagt till lite förbättringar och förenklingar för att vi i Sverige lättare ska förstå och kunna genomföra detoxen lätt & enkelt.

Detox enligt form innebär INTE en traditionell fasta utan en rening av kropp, tanke och känslor. Det är en 10 dagars utmaning till ett mer vitalt och energiskt leverne och jag hoppas att många kommer utöver de som redan är bokade.